15 червня, 2020

#BOOKCHALLENGE "В об'єктиві Я і КНИГА: я прочитав і тобі раджу!".🎬

Сокирянська районна дитяча бібліотека оголошує #BOOKCHALLENGE "В об'єктиві Я і КНИГА: я прочитав і тобі раджу!".🎬
Умови конкурсу, як завжди, прості:
1. Зробити фото чи зняти відео з книгою, яку ти рекомендуєш прочитати своїм друзям (на фото можеш бути ти, твої друзі, рідні і, навіть, домашні улюбленці, але "зіркою" фото обов'язково має бути КНИГА).
2.НАПИСАТИ ЧИ РОЗПОВІСТИ НА ВІДЕО ЧИМ САМЕ ЦЯ КНИГА ТЕБЕ ЗАЦІКАВИЛА І ЧОМУ ЇЇ РЕКОМЕНДУЄШ ІНШИМ.
3. Розмістити цю фотографію чи відео на сторінці Сокирянської районної дитячої бібліотеки з хештегом #BOOKCHALLENGE "В об'єктиві Я і КНИГА: я прочитав і тобі раджу", вказавши прізвище, ім’я, вік та населений пункт.
У кожного з вас є улюблена книга, поділіться один з одним своїм вибором. Можливо, хтось захоче прочитати саме запропоновану вами книгу📖📖📖
До участі запрошуємо усіх охочих, незалежно від віку.
Будь у тренді - читай книги!!!!!!

Немає коментарів: