02 квітня, 2021

#Улюблена_книга_мого_дитинства_Книга_єднає_покоління


До Букчеленджу "Улюблена книга мого дитинства", організованого працівниками дитячої бібліотеки ЦБС приєдналася секретар Сокирянської міської ради - Степаненко Любов Іванівна.
Любов до читання – це навик, який можна і потрібно прищеплювати з самісінького дитинства.
Зізнаюся, в дитинстві я дуже любила читати. Моя улюблена книга – це «Тореадори з Васюківки», автором якої є видатний дитячий письменник Всеволод Нестайко.
Це пригодницька повість, в якій розповідається про веселі та кумедні пригоди двох бешкетливих та нерозлучних товаришів – Павлуші і Яви. У цих хлопців завжди море фантазії, безліч цікавих ідей і задумів. Вони навчаються в школі , жартують, потрапляють у різні неприємності, не слухаються старших, подорожують і переживають усе разом із друзями.
Книга дуже легко сприймається, вона надзвичайно весела, добра та цікава.
Коли важко було на душі ще раз перечитувала цю книгу і час проходив дуже швидко, і по іншому все сприймалося, бо часто пам’ятаєш книги свого дитинства зовсім не так, як вони постають перед тобою у дорослому віці. Раптом відкриваєш там ще щось нове, яке раніше у силу віку не помічав або дивився на нього зовсім інакше.
Я дуже раджу прочитати цю книгу усім діткам, бо в ній є все, чого інколи не вистачає нам у повсякденному житті – шалені пригоди, міцна дружба і щасливий кінець!

Отож, читайте, читайте та ще раз читайте, оскільки саме у книжках закладено мудрість світу. 


Немає коментарів: