02 квітня, 2021

#Улюблена_книга_мого_дитинства_Книга_єднає_покоління

 


Колись, один з корифеїв літератури, сказав: «Всьому хорошому в мені, я зобов’язаний книгам». Книжки супроводжують нас все життя. Вони, як старі добрі друзі, завжди «підставлять плече», коли сумно.

В рамках проведення Всеукраїнського тижня дитячого читання працівниками дитячої бібліотеки ЦБС Сокирянської міської ради ініційовано Букчелендж #Улюблена_книга_мого_дитинства_Книга_єднає_покоління.
Про свою улюблену дитячу книгу працівники та юні користувачі бібліотеки попросили розповісти першого заступника міського голови Сокирянської міської ради - Гангала Івана Володимировича.
Улюблена книга мого дитинства - "Пригоди Незнайка та його друзів" дитячого письменника Миколи Носова.
Читаючи цю книгу не тільки діти отримують заряд надзвичайної життєрадісності, бадьорості, припливу сил, а й дорослі відразу ж занурюються в атмосферу дитинства, згадуючи і свої “нелегкі” дитячі проблеми.
Напевно, майже кожен знайомий з героями Носова: непосидами, фантазерами, які завжди потрапляють у смішні й найнеймовірніші ситуації.
Незнайко - легковажний, відчайдушний герой, іноді грубуватий і різкий, разом з тим дуже добрий і пустотливий, такий собі "позитивний хуліган". На його прикладі ми в дитинстві вчилися тому, що за непродумані, легковажні вчинки доводиться відповідати.
Обов'язково раджу прочитати про Незнайка та його друзів усім діткам, неймовірні пригоди веселих героїв чекають на юних читачів у добрій книжці.
А які ваші улюблені дитячі книги?
Пригадайте їх та приєднайтеся до букчеленджу "Улюблена книга мого дитинства".




Немає коментарів: