02 червня, 2020

"Я - дитина і я маю право!"

Діти Сокирянщини – надзвичайно активні, ініціативні та творчі. Незважаючи на карантин, вони підтримали ідею взяти участь у флешмобі "Я - дитина і я маю право!" і ще раз довели, що вони мають точно такі самі права людини, що й дорослі.
У флешмобі взяли участь понад 100 дітей віком від 3 до 16 років. Вони – нове покоління людей і їм є що сказати! Хто може краще пояснити права дітей, ніж вони самі? Сміливі, творчі та талановиті – вони ще раз доводять, що діти керують світом!
Любі наші, найдорожчі, найкращі у світі діти!
Щиро вітаємо вас із світлим та прекрасним святом – Міжнародним днем захисту дітей!
Нехай роки дитинства будуть яскравими та незабутніми, а в житті кожного обов’язково засяє зірка, що вкаже шлях до щасливого прийдешнього. Ви – наше майбутнє, майбутнє нашої держави, нашої Планети. Тому зичимо вам якомога більше щирих усмішок, приємних несподіванок долі, веселих та надійних друзів.

Щастя вам, чистого і мирного неба, сонячних ранків, світлих і неповторних вражень, здоров’я та удачі на життєвих дорогах!

Немає коментарів: