26 квітня, 2018

Твоє здоров'я у твоїх руках

До Всесвітнього дня здоров'я у Сокирянській районній дитячій бібліотеці відбувся веселий і активний захід - урок здоров'я під назвою  "Твоє здоров'я у твоїх руках".
В першу чергу, бібліотекарі звернули увагу дітей на те, як важливо приділяти час спортивним заняттям.
Так діти і самі виявилися не промах! На питання "Що робити, щоб бути здоровими?" вони склали цілий список правил, яких повинен дотримуватися той, хто хоче бути здоровим.
Отже, рецепт здоров'я від найактивніших читачів бібліотеки:
 - необхідно займатися спортом
- робити вранці зарядку
- бігати
- правильно харчуватися
- слухатись маму і тата



- стежити за гігієною - чистити зуби вранці і ввечері, мити руки пере їжею
Обов'язково скористайтесь рецептом від наших читачів та підібраними інформаційними матеріалами на книжковій виставці "Спортом займатися - здоров'я набиратися!", які навчать вас дбати про своє здоров'я, допоможуть зберегти його.
ДОБРОГО ВАМ УСІМ ЗДОРОВ'Я!

Немає коментарів: