23 листопада, 2016

Моє село - моя бібліотека

15 листопада 2016 року на базі Сокирянської центральної районної бібліотеки відбулася презентація бібліотеки - філії села Гвіздівці в рамках обласного інформаційно - краєзнавчого проекту "Моє село - моя бібліотека".
Даний захід був проведений за участю директорів централізованих бібліотечних систем області. Делегацію з усієї Буковини представляли в. о. директора Чернівецької обласної наукової бібліотеки Наталя Філяк та її заступник Марія Довгань. 
Гостей, які завітали на Сокирянщину, привітали голова районної ради В. В. Козак та в. о. голови райдержадміністрації Петро Безкупський. Вони, зокрема, окреслили основні пріорітети діяльності влади щодо розвитку галузі культури району, наголосили на необхідності створення сучасних умов для роботи працівників та організації дозвілля громадян  - а це продовження будівництва нового Палацу культури у м. Сокиряни.
Доповнюючи їхній виступ завідуюча дитячою бібліотекою Тетяна Іконена провела слайд - презентацію "Це Сокирянщина моя".
Бібліотеку села Гвіздівці представляла завідуюча установи Руслана Куцька, яка виступила як чудовий читець, учасниця вокального ансамблю та драматичного колективу. 
На завершення зустрічі їй щиро подякували за роботу директор районної бібліотеки Валентина Верега а також в. о. директора обласної наукової бібліотеки Наталія Філяк.
Слід зазначити, що гості Сокирянщини були щиро вражені роботою бібліотечних установ району та професійною підготовкою працівників.



Немає коментарів: