11 квітня, 2023

Хто здоровий, той сміється,
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини,
Це ж чудово для людини!

 «Здоров'я — дорожче золота» — цей вислів старий як світ.


Ці слова були актуальними в ХVI столітті, і не втратили свого значення в ХХІ. Мабуть, сьогодні вони є як ніколи доречними. Напевно, саме тому 7 квітня увесь світ відзначає Всесвітній день здоров'я.
Ця дата була обрана невипадково. 7 квітня 1948 року був прийнятий статут Всесвітньої організації охорони здоров'я. Саме цей день вважається офіційною датою створення Всесвітньої організації охорони здоров'я.
У нашій дитячій бібліотеці відбулася бесіда - діалог "Найбільше багатство - це здоров'я" з учнями 4- А класу ЗЗСО І - ІІІ ст. №1 (вчитель Долга Ірина Іванівна).

Діти разом з бібліотекарем Наталією Макар вирушили в цікаву мандрівку Країною Здоров'я. Дізнались про шкідливу та корисну їжу, про фактори, що впливають на здоров'я дитини, про спосіб життя, вибір якого залежить від свідомого ставлення до власного здоров’я.

Діти з великим інтересом брали участь у веселих та дотепних конкурсах, грали в ігри і демонстрували хороші знання з основ здоров'я.
Всі учасники подорожі отримали нові знання, позитивні емоції, радісні посмішки. Ну і звісно ж обрали собі книжечки до смаку!

Немає коментарів: