07 вересня, 2022

Історичний екскурс "Шлях до Незалежності довжиною в історію "

 Моя прекрасна, вільна, незалежна,

Моє натхнення, гордість, цілий світ.
Моя любов велика та безмежна,
Моя свобода, мій легкий політ.
Моє коріння, мова солов‘іна,
Я вірю, скільки років не мине.
Ти житимеш у славі, Україно,
Вітаю з Днем народження Тебе!

24 серпня - особливий день в історії нашої держави й українського народу. Із проголошенням незалежності Україна здобула свободу та суверенність, до якої прагнула протягом багатьох століть.
🇺🇦
Сьогодні тисячі українців героїчно захищають незалежність нашої країни, а мільйони співвітчизників допомагають їм у цьому. Тому ніхто не має сумнівів, що перемога буде за нами!
🇺🇦
Миру й процвітання вільній та незалежній Україні, щастя і добра кожному українцю!



Немає коментарів: