31 липня, 2021

#Творчі_перлинки_Cокирянщини #Радіорубрика_З_вами_бібліотека_

 Віднедавна Сокирянська центральна та дитяча бібліотеки разом з місцевою телерадіоорганізацією «Сокиряни» - Сoк FM започаткували нову радіорубрику «З вами бібліотека!», яку всі бажаючі зможуть почути в ефірі щосереди на радіохвилі 104. 7.

Від бібліотекарів Ви дізнаєтесь багато нового, цікавого, корисного та повчального, а ще познайомитись з талановитими дітками, творчими перлинками нашої мальовничої Сокирянщини.
Тож слухайте 21. 07. 2021 року в ефірі на радіо Сок FM про талановитих дівчаток, членів літературного гуртка дитячої бібліотеки ЦБС Сокирянської міської ради "Творчі перлинки Сокирянщини", юних поетів, сестричок Анастасію та Олександру Ольхових.
У мальовничому селі Василівка народилися дві чудові дівчинки Анастасія та Олександра Ольхові. Дівчатка творчі та креативні, завжди веселі та гомінкі. Навчаються у Василівському ліцеї і є відмінниками у навчанні. До навчання ставляться відповідально, тому що розуміють, що в 21 столітті успішною може бути лише освічена людина.
Настя закінчила 5 клас, а Олександра 4. У дівчаток різні захоплення. Старшій подобаються танці, а менша із задоволенням грає на скрипці. У вільний час вивчають англійську мову, катаються на велосипеді, відвідують сільську бібліотеку, із задоволенням пишуть вірші.
Вже мають декілька призових місць, а саме: Настя посіла третє місце на конкурсі «Літературний всесвіт» і її вірш увійшов до виданої організаторами збірки. Друге місце дівчинка отримала і в районному конкурсі дитячих віршів на біблійну тематику з нагоди відзначення Дня Біблії. А молодша сестричка Олександра також має друге місце за вірш «Незрівнянна краса» у всеукраїнському конкурсі віршів.
Писати вірші Настя почала ще у 3 класі, а Олександра у 2. Спонукало їх до цього різні ситуації, районні конкурси і навіть виконання домашніх завдань. Інколи писати було важко, але мама Вікторія, (яка теж пише вірші) в усьому допомагала. А татко Олександр найперший і найуважніший слухач.
Моє село (Анастасія Ольхова)
Моє село квітуче та чудове,
Розкинулось на березі Дністра.
Навколо нього височіють гори
І умиває береги вода.
Воно маленьке та дзвінкоголосе,
Воно гарненьке, наче той вінок,
Що матінка вплела мені у коси
Коли я танцювала запальний танок.
Земля тут гарна, плодовита,
Тут люди вправні, працьовиті.
Тут пахне рястом й споришами,
Тут ліс захоплює думками.
Тут завжди затишно й привітно,
Тут наче у країні мрій
Зимою казка навіває,
А літом сонечко ласкає.
МОЯ МРІЯ (Олександра Ольхова)
Я мрію зірочкою стати
Й літати, високо літати.
Біля планет, навколо сонця,
Світити кожному в віконце.
Я мрію в космосі блукати
Космічний пил, комети обминати.
З Венерою вставати вранці,
З Юпітером кружляти в танці.
Поринути в безодню тиші,
Де ми маленькі ,наче миші.
І поглядати кожен ранок
На нашу землю, на світанок.
Я мрію в тій частині бути,
Де неможливо все забути,
Де від побаченого страшно,
Де неймовірно і прекрасно.
Ой! Як хотіла б я летіти
Кругом землі, навколо світу.
Пробігтися в просторах ночі,
Заплющити щосили очі.
Ця мрія в мене не єдина
Бо я мрійлива! Я – дитина.
А я щаслива….. (Вікторія Ольхова)
А я щаслива мама і дружина,
І за спиною в мене крила є.
Мене підносить вітер - я мрійлива,
Бо те, що маю, те - усе моє.
А я щаслива мама і дружина:
У мене донечки найкращі на землі.
А з ними я сильніша, невразлива,
А з ними у душі лише пісні.
І біль мене не зможе подолати!
Невдачі, розпач - це таке пусте…
А ви лиш спробуйте, як я, кохати -
І ваше серце буде не пусте.
А я щаслива мама і дружина,
Бо маю половиночку свою.
Для мене він коханий і єдиний.
Надійний. Все у нім люблю!
Сім‵я - це є велика сила,
Це праця нескінченна, клопітка.
Та тільки тут з‵явитись можуть крила
З любові, з щастя - два міцних крила.
І щоб кружляти у повітрі тихо,
Ви з серця проганяйте лихо.
Ви побуваєте не тут, а десь далеко…
Де соловейко, де лелеки.
А ви лиш спробуйте, як я, кохати!
Кохати, вірити, радіти і літати!
Успіхів цій талановитій родині у всіх починаннях, підтримки рідних та розуміння оточуючих.
Любі діти! Надсилайте свої вірші, оповідання, казки на електронну адресу Дитячої бібліотеки Сокирянської міської ради bibliorozymachcu@gmail.com чи на Messenger нашої сторінки у Facebook і ви станете наступними гостями нашого ефіру.


Немає коментарів: