02 квітня, 2021

#Улюблена_книга_мого_дитинства_Книга_єднає_покоління

 


До букчеленджу, організованого дитячою бібліотекою приєдналася місцева поетеса, давній друг бібліотеки, людина широкої душі і доброї вдачі - Лариса Володимирівна Тулюлюк - Кушнір.

Улюбленими книгами Лариси Володимирівни в дитинстві був "Кобзар" Тараса Григоровича Шевченка, повість Олександра Гріна "Пурпурові вітрила"та збірка дитячих казок "Мир сказки", ці книги і досі зберігаються у її домашній бібліотеці.
На мій погляд, не існує жодної юної дівчинки яка б не мріяла зустріти своє єдине та справжнє кохання. Є безліч цікавих та романтичних книг про світле почуття любові. Найбільш улюленою книгою про романтичне кохання для мене являється повість Олександра Гріна “Пурпурові вітрила”.

Мене запитали чи люблю читати,
Чи люблю я книги, й найкращі назвати.
Задумалась я на одну лиш хвилинку,
І вмить пригадала дитячу книжинку.
Про мрії й кохання, дитячі забавки,
Про те як живеться на світі без мамки.
Як татко на хліб заробляв мозолями,
А щастя було, його всі чекали.
В палаці зростає маленький хлопчина,
Та мріє про щастя, про свою дівчину.
Так доля з'єднала два серця гарячих,
І мрію дівочу і казку дитячу.
Щоб мрії збувались в них вірить потрібно,
А щастя уже на березі видно.
Корабель пливе й вітрила пурпурні,
Асоль їх чекає, а Грей обіймає.
Звичайно то казка та мріємо ми
і свої вітрила чекаєм,
І книгу про щастя ще раз читаєм.
І мріємо знову в храм книги прийти
І друзів багато на поличках знайти.
Іти з ними в поле, у космос літати,
Косити траву й хліб в полях нам збирати.
Рости із книжками, дорослими стати
І мрії в життя прекрасне втілювати.
Із книгою знань іти по життю
Й країну прекрасну робити свою.
Ось так відповім я на ваші слова :
Чи потрібно читати?
Чи книга жива ?

Немає коментарів: