24 травня, 2020

ФЛЕШМОБ "Я - ДИТИНА І Я МАЮ ПРАВО!"

 Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день захисту дітей - прекрасне свято радості і одвічної надії. Кожна дитина має право бути захищеною, мати належні умови, розвиватися і навчатися для кращого майбутнього. Завдання і обов'язок органів влади, школи, родини та бібліотеки всебічно заохочувати право дитини на участь у культурному і творчому житті.

З метою популяризації знань про права дитини Сокирянська районна дитяча бібліотека ініціює флешмоб "Я - дитина і Я маю право!".
Для участі у флешмобі потрібно:
  1. Поставити відбиток своєї долоні (нанести блакитну / зелену / помаранчеву / рожеву/ чи будь - яку іншу фарбу на долоню та поставити відбиток під текстом #МиЗнаємоСвоїПрава на листі A4).
  2. Сфотографуватись з плакатом чи зняти відео - розповідь про свої права.
  3. Розмістити цю фотографію чи відео на сторінці Сокирянської районної дитячої бібліотеки з хештегом #МиЗнаємоСвоїПрава, вказавши прізвище, ім’я та населений пункт.

ПРИВЕРНЕМО УВАГУ СУСПІЛЬСТВА ДО ПРАВ ДИТИНИ РАЗОМ!

Немає коментарів: