04 березня, 2020

ЧИТАЙ ЯК Я! ЧИТАЙ ЗІ МНОЮ! ЧИТАЙ КРАЩЕ МЕНЕ!

У Сокирянській районній дитячій бібліотеці стартувала акція  "ЧИТАЙ ЯК Я! ЧИТАЙ ЗІ МНОЮ! ЧИТАЙ КРАЩЕ МЕНЕ!". 
Доведено, що лише 6 хвилин читання знижує рівень стресу на 65 %. Навіть від нудьги лікує. Ритміка та захоплюючий сюжет художньої літератури дозволяють відволіктися від своїх проблем та заспокоїтися. 
Тож від сьогодні, і протягом усього тижня, усі, хто завітає до бібліотеки читатимуть поезію однієї з наймужніших і найталановитіших постатей не лише в українській, а й у світовій літературі, зрештою, просто сильної жінки - Лесі Українки.(25. 02)

Вона була першою із тих, хто розпочав українську літературу. Її твори й сьогодні підбадьорюють читачів та вселяють в них віру у власні сили, у світле майбутнє.
"Ня, я жива, я буду вічно жити, я в серці маю те, що не вмирає..."
Діти, які вже прийняли сьогодні участь в акції старалися прочитати краще за своїх друзів, і ще раз довели, що хто більше читає у того техніка читання краща за тих, хто не любить читати.
ЧИТАЙТЕ З НАМИ! ЧИТАЙТЕ, ЯК МИ! ЧИТАЙТЕ КРАЩЕ НАС!

Немає коментарів: