18 серпня, 2017

"З Україною в серці"

Я - маленька українка. Є у мене право
На рідну мову та свою державу
На гордий прапор золотисто -- синій
На щастя жити у такій країні.

Я - маленький українець. І моє це право
Любити землю горду й величаву.
Та дух свободи набирати в груди
Я - українець! Був ним, є, і буду!






Діти - квіти життя, це кредо всіх часів та народів. У них наша надія, віра і щасливе майбутнє. З самого народження дитині необхідно пояснити, що Батьківщину потрібно любити і поважати. 
Тож працівники дитячої районної бібліотеки з метою формування у дітей національної свідомості, гідності українця, поваги й любові до рідної землі й українських традицій, організували і провели патріотичний флешмоб "З Україною в серці". В ньому взяли участь наймолодші читачі бібліотеки - вихованці дитячої дошкільної установи "Барвінок"(вихователь Смеречинська Софія Володимирівна).
Під час свята малята розглянули та назвали національні символи, що розвивалися й установлювалися упродовж століть - український віночок, рушник, вишиванку, калину, барвінок. Діти з цікавістю слухали про значення синього та жовтого кольорів стягу, змагалися в спритності, швидкості, співали пісні та розповідали вірші про Україну. 
Захід закінчився спільним флешмобом, який організовано в рамках районної акції "З Україною в серці", адже маленькі діти теж можуть гордо показати, що вони - великі патріоти рідної України. 

Немає коментарів: