07 квітня, 2017

Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров`я

Здоров`я - одне з основних джерел радості, щасливого та повноцінного життя. Найдорогоцініше у людини - це здоров`я. Тільки здорова, освічена людина здатна бути справжнім творцем власної долі і долі своєї країни.
З метою пропагування здорового сособу життя, ставлення до власного здоров`я, як до найвищої цінності, розширення уявлення дітей по фактори зміцнення фізичного здоров`я, у дитячій районній бібліотеці відбулося чергове засідання читацького клубу "Старшокласник" на тему "Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров`я" за участі учнів 8 - А класу ЗОШ №1  (класний крівник Кібзун Любов Павлівна) та медсестри щеплення Сокирянської амбулаторії загальної первинної сімейної медицини Урсул Марини Леонідівни.
Що потрібно робити для того, щоб бути здоровим, як запобігти і уберегтись від шкідливих звичок, які негативним чином впливають на молодий організм розповіла ведуча заходу, бібліотекар Овчар Тетяна Михайлівна.
Медсестра, у свою чергу, наголосила, що дотримання правил гігієни, щоденні фізичні вправи і правильне харчування допоможуть підліткам бути здоровими і сильними. 
Учні збагатилися новими знаннями, позитивними емоціями, а на кінець заходу переглянули цікаві відеосюжети та взяли участь у вікторині "Обери правильну відповідь".
Після зустрічі усі бажаючі мали змогу переглянути книжкову виставку "Бережіть здоров`я змолоду", на якій представлена література про здоровий спосіб життя, медицину, шкідливі звички, значення спорту в житті людини  - з фонду дитячої бібліотеки. 







Немає коментарів: