26 листопада, 2015

Літературний ранок "З любов ю до України"

Сонце на небі і зоряна ніч солов`їна - моя Україна.
Мамина пісня і мамина тиха сльозина - моя Україна.
Батькове слово і врода небесна калини - моя Україна.
Слово молитви і лагідний усміх дитини - моя Україна!

Україна – найбільша країна в Європі. Вона має славетну історію та унікальні культурні традиції, багато пам’яток, які нагадують нам про минуле нашої країни. Неперевершена природа України завжди приваблювала до себе людей. Про унікальність України розповіла дітям бібліотекар Тетяна Михайлівна Овчар.  Захід пройшов у вигляді гри: діти читали вірші, розповідали прислів’я і приказки, проводились різноманітні ігри з буквами та словами, відгадували ребуси і хитромудрі завдання.

Розумні, патріотичні маленькі українці  довели, що вони гідні звитяги своїх предків, ще раз  дали урок віри нам, дорослим.




Немає коментарів: